چهارشنبه, 28 شهريور 1403

مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)

  • ساعت : ۱۵:۰۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ 
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار کرد:
تور گردشگری "مدیران و كارشناسان خبره و پیشكسوت آموزش و ترویج كشاورزی"

تور گردشگری "مدیران و کارشناسان خبره و پیشکسوت آموزش و ترویج کشاورزی"

 

تور گردشگری ویژه مدیران، کارشناسان خبره و پیشکسوتان آموزش کشاورزی در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

    به گزارش روابط‌عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ تور گردشگری "مدیران و کارشناسان خبره و پیشکسوت آموزش و ترویج کشاورزی" با حضور بیش از 25 نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش، میررحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، معاون  و مدیران مرکز روز دوشنبه 19 شهریور ماه جاری برگزار شد.

    میررحیمی در نشست مشورتی در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان گفت: این نشست به منظور بهره‌مندی از تجربیات و راهنمایی‌های ارزشمند شما پیشکسوتان عزیز برگزار شده است و ما درس کار را از شما اساتید آموخته‌ایم و گردهم آمدیم تا شنونده نظرات و پیشنهادات شما باشیم و نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های آموزشی را بیان کنید و از تجربیات شما بهره‌مند شویم.

وی در ادامه سیر تطور مرکز امام از دهه نود تا کنون را بیان کرد و خاطرنشان ساخت: مرکز امام با تغییر رویکرد از آموزش های مقطع دار و علمی – کاربردی به سمت آموزش بهره‌برداران و کشاورزان و همکاری با بخش خصوصی در حال فعالیت است.

ایشان توضیحات مبسوطی در خصوص برنامه‌های متنوع آموزشی مرکز امام از جمله: آموزش بهره‌برداران پیشرو، آموزش کارشناسان و مدیران وزارت، آموزش‌های تخصصی شغلی، مهارت‌‌آموزی دانش آموختگان کشاورزی، آموزش کادر وظیفه نیروهای مسلح، آموزش‌های مقطع‌دار(هنرستان- سنجش مهارت) و آموزش‌های بین المللی ارائه کرد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مرکز امام همکاری با بخش خصوصی است و شما در تور گردشگری امروز  از نزدیک با فعالیت‌های برخی از شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در مرکز آشنا خواهیدشد.  وی خاطر نشان کرد بزرگترین شرکت کشت بافت گیاهی کشور و بزرگترین انسکتاریوم وزارت جهاد کشاورزی در این مرکز فعال هستند و این امر حاصل همکاری با بخش خصوصی است.

در پایان این نشست پیشکسوتان و کارشناسان حاضر در جلسه به بیان تجربیات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و مقرر گردید پس از دسته بندی موارد مطرح شده به آنان رسیدگی شود و در نشست‌های بعدی گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه موارد مطروحه ارائه گردد.

شایان ذکراست پس از نشست مشورتی تور گردشگری آغاز و حضار در نشست از برخی از ظرفیت های رفاهی از جمله مهمانسرای بین المللی و شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در مرکز شامل: شرکت سورین فناوران بذر پارسی، شرکت نواندیشان صنعت الکترونیک داتیس، گلخانه پرورش گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی، شرکت عصاره نگار ایرانیان، گلخانه تولید گل و گیاهان زینتی، کاکتوس و ساکولنت، موزه و نمایشگاه ماشین آلات کشاوزری و شرکت آرین خوشه پارس بازدید کردند.


1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها